Re: No i po upgrade.

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 13:59:09 MET

Ninik <ninik@dominik.kei.pl> napisał(a):

> eCS teĹź niestety nie zawiera najnowszych sterownikĂłw do grafiki. Zrobili
> sporo, np dodając ostatnio obsługę dual-core, ale bez odpowiedniej
> grafiki trudno na prawdę będzie z niego korzystać :/

A ja sie przesiade, jak wypuszcza, bo moje tnt2 z crt na tym dziala ;)

Ale fakt, szkoda - na notebooku z ktorym mialem do czynienia nie jest dobrze
supportowana defaultowa rozdzielczosc i pewnie nigdy nie bedzie. W pechowym
momencie dla mnie SNAP zostal wystawiony na sprzedaz.

A co do Voyagera - to oni wybrali jednak jadro linuxa, a nie np. MacOSX?
Dramat :/

LWP