Re: Poszukuje Os/2'a Warp 4pl do testów.

Autor: Jan Dabkowski <okbadja_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 21:09:38 MET DST

Urco <urco@tlen.pl> napisał(a):

> Witam Koleg=F3w z grupy, kiedys ....dawno temu mialem plyte OS2Warp
> zdaje sie wiesje 2PL ale gdzies mi ja wsiaklo ,a chcialem pokazac
> synowi ten system jak dziala i czemu go wspominam z takim
> rozrzewnieniem,wrecz z nostalgia .

Witam !
Mogę wypożyczyć płytkę z WARPEM-4PL bez dykietek startowych, które można
wygenerować z płytki instalacyjnej.
O ile pamięć mnie nie myli to można go uruchomić z orginalnych dyskietek
startowych na dysku nie większym niż 2 GB a może 4.3 GB. Dyskietki startowe
można zmodyfikować do 8 GB, wymieniając sterownik IBM1S506.ADD.
Wymaga to troche dłubania http://www.blondeguy.com/InstallWarp4Essay.html
Pozdrawiam
JD