Re: Re: Poszukuje Os/2'a Warp 4pl do testów.

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 04:40:01 MET DST

Jan Dabkowski wrote:

>Witam !
>Mogę wypożyczyć płytkę z WARPEM-4PL bez dykietek startowych, które można
>wygenerować z płytki instalacyjnej.
>O ile pamięć mnie nie myli to można go uruchomić z orginalnych dyskietek
>startowych na dysku nie większym niż 2 GB a może 4.3 GB. Dyskietki startowe
>można zmodyfikować do 8 GB, wymieniając sterownik IBM1S506.ADD.
>Wymaga to troche dłubania http://www.blondeguy.com/InstallWarp4Essay.html
>Pozdrawiam
>JD

Tak jakos mi sie zdaje ze te GB dla warpa 4 mozna spokojnie podzielic
przez 10...
Dla trójki wystarcza partycja syatemowa 200MB - czwórka jest tylko nieco
ciezsza ...
Inna sprawa, gdy doliczymy MTPS i np. taki "drobiazg" jak najprostsza
Mozilka :)

Tak wlasciwie wtracilem sie, by przypomniec o mozliwosci zpisania na
dysk CD calego dzialajacego systemu- tak wiec zabawa z dyskietkami Warpa
3 jest jednokrotna - pozniej tylko fixa 42 i jest OK. Podobnie z czworka
- plytka, fix i nagrac system.

Co do wersji polskiej - mam wydlubane polskie pliki , lecz nieco
koliduja z wymaganiami nowych mozilek i Odina - tak wiec mozna miec
wersje polska, lecz cos za cos . I jeszcze drobiazg - taki do
prezentacji - programy OS/2 , bywa, ze sa bardzo dobze tlumaczone na
polski - np. tlumaczenie wyrazenia "OK" w Linksie :))
Pozdrawiam.

--
Mariusz B?aszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >