Re: Problem z konfiguracją sieci (eCS 1.1)

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 13:22:27 MET

Dariusz Ankowski wrote:
> Trzypion (trzypion@oldfield-pulapka.org.pl) wypalcował(a):
>
> To wtedy potrafię na przykład spingować tylko sam siebie i nic więcej.
> Próba pingowania komputera z OS/2 z innego stanowiska też nie daje
> pozytywnych rezultatów, chociaż w tym przypadku widzę, że karta coś
> odbiera (dioda na niej mruga, jak przy odbieraniu/wysyłaniu danych).
> Próbowałem kartę wsadzać do obydwu slotów, za każdym razem ten sam
> efekt.
> W cbenable odkryłem programik cscinfo.exe, wyrzuca on następujący wynik
> (który chyba nie jest do końca poprawny?):
> [...]

Ewidentnie karta nie ma przerwania, więc nie ma prawa działać.

Dość podobne problemy dawno temu miałem z kartą 650TX. Okazało, że
magiczne zaklęcie polegało na wymuszeniu z palca adresu karty i
przerwania poprzez ręczne wpisanie w pliku PROTOCOL.INI odpowiednich
zaklęć, np.

     INTERRUPT = 10
     IOADDRESS = 0x300
     CONNECTION = AUTOSENSE