Re: Problem z konfiguracją sieci (eCS 1.1)

Autor: Dariusz Ankowski <dosiu_at_kaja.int.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 13:04:24 MET

Trzypion (trzypion@oldfield-pulapka.org.pl) wypalcował(a):

> A jak z palca spróbujesz ustawić jej adresy etc? (ifconfigiem)?

To wtedy potrafię na przykład spingować tylko sam siebie i nic więcej.
Próba pingowania komputera z OS/2 z innego stanowiska też nie daje
pozytywnych rezultatów, chociaż w tym przypadku widzę, że karta coś
odbiera (dioda na niej mruga, jak przy odbieraniu/wysyłaniu danych).
Próbowałem kartę wsadzać do obydwu slotów, za każdym razem ten sam
efekt.
W cbenable odkryłem programik cscinfo.exe, wyrzuca on następujący wynik
(który chyba nie jest do końca poprawny?):
http://antares.moltico.pl/~dosiu/os2/cscinfo.txt
Kabel na pewno jest sprawny (zresztą sprawdzałem na kilku różnych),
sieciówka raczej też - zarówno pod Windowsem, jak i pod Linuksem na tym
samym laptopie chodzi bez najmniejszego problemu.
Zastanawiam się, czy na pewno podałem dobrze parametry do spciirq.sys
(chociaż tu za wielkiego wyboru nie miałem) i do wpcicfg.sys (jest do
tego jakaś dokumentacja? Bo to jest ustawione wzorując się na przykładzie
z dokumentacji cbenable, ale poza pierwszymi trzema parametrami, to nie
bardzo wiem, jakie reszta ma dokładnie znaczenie - przynajmniej nie
wszystkie).

--
Pozdrawiam,
Dariusz Ankowski