Re: Problem z konfiguracją sieci (eCS 1.1)

Autor: Dariusz Ankowski <dosiu_at_kaja.int.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 15:31:49 MET

Leszek Kubrak (lesiok@infokub.com.pl) wypalcował(a):

> Ewidentnie karta nie ma przerwania, więc nie ma prawa działać.
>
> Dość podobne problemy dawno temu miałem z kartą 650TX. Okazało, że
> magiczne zaklęcie polegało na wymuszeniu z palca adresu karty i
> przerwania poprzez ręczne wpisanie w pliku PROTOCOL.INI odpowiednich
> zaklęć, np.
>
> INTERRUPT = 10
> IOADDRESS = 0x300
> CONNECTION = AUTOSENSE

Hm, sterownik zareagował jedynie na IRQ stwierdzając, że ten parametr
jest "obsolete" i go zignorował. Wszelkie próby ustawienia wszystkich
możliwych parametrów na sztywno nic nie dają. Jeśli włączę sterownikowi
tryb "verbose" (przełącznik /V), to podaje mi, jakoby karta dostała
odpowiedni adres IO (w zależności od slotu - 0xc000 albo 0xc100) oraz
przerwanie 11. To samo zresztą też w sumie twierdzi pci.exe, tylko
wspomniane cscinfo coś nie bardzo...
Może mam skopane coś gdzieś "warstwę" wyżej?

--
Pozdrawiam,
Dariusz Ankowski