Re: eCS 2

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 17:25:22 MET

Jan Gromadzki wrote:
> Hej!
>
> próbowałem uruchomić demo eCS2 na komputerze z 96 MB RAM i celeronem
> 550MHz i skubaniec odmówił startu tłumacząc się brakiem pamięci. Czy
> ktoś może ma tą wersję OSa i może potwierdzić, że rzeczywiście ma on
> tak duże wymagania sprzętowe?
>
> Jak się rozstawałem z OS/2 parę lat tremu, to znakomicie pracował na
> maszynie z pentium 100 MHz i 64 MB RAM. Mozna było na tym uruchomić 3
> niezależne sesje Win32s i dalej chodziło. Gdyby to się zmieniło, to nie
> byłaby to przyjemna niespodzianka.

Prędzej chodzi o to, że demo a nie że OS/2. Zakłada RAM dysk i dlatego
potrzebuje dużo pamięci. :-) Trzeba czytać co inni do Ciebie piszą,
cytat ze strony, z której się demo zasysa :
...The advantage is that your current system will remain untouched, the
disadvantage is that the memory
requirements are quite steep (at least 160 MB of system memory).
The normal version of eComStation can be installed on computers with at
least 64 MB of memory....

Leszek KUBRAK