eCS 2

Autor: Jan Gromadzki <oksza_at_bu.uni.wroc.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 17:09:21 MET

Hej!

próbowałem uruchomić demo eCS2 na komputerze z 96 MB RAM i celeronem
550MHz i skubaniec odmówił startu tłumacząc się brakiem pamięci. Czy
ktoś może ma tą wersję OSa i może potwierdzić, że rzeczywiście ma on
tak duże wymagania sprzętowe?

Jak się rozstawałem z OS/2 parę lat tremu, to znakomicie pracował na
maszynie z pentium 100 MHz i 64 MB RAM. Mozna było na tym uruchomić 3
niezależne sesje Win32s i dalej chodziło. Gdyby to się zmieniło, to nie
byłaby to przyjemna niespodzianka.

Pozdrowienia

JG