Re: eCS 2

Autor: Jan Gromadzki <oksza_at_bu.uni.wroc.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 16:06:17 MET

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> wrote:

> Prędzej chodzi o to, że demo a nie że OS/2. Zakłada RAM dysk i dlatego
> potrzebuje dużo pamięci. :-) Trzeba czytać co inni do Ciebie piszą,
> cytat ze strony, z której się demo zasysa :
[...] No tak niby racja, tylko nie zawsze jest czas na dodatkowe
lektury. Na tym samym komputerku, kedyś znuszonym byłem pracować z
dużymi dokumentami OpenOffice pod Knoppixem, bez dysku, bo ten odjechał
w zaświaty. No i to działało, co prawda dość wolno. Stąd moje
zdziwienie.

Ale sam eCS 2 ze swoimi wirtualnymi ekranami wygląda zachęcająco.
Ciekawe, czy obsługuje jakieś systemy plików poza FAT16 i HPFS? Aha!
pewnie JFS, ale czy coś jeszcze?

Pozdrowienia

JG