Re: Re: Bed sektory na HDD

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 16:55:46 MET

gomez wrote:
> ...ciach...
> Dzieki wszystkim za pomoc. Chwilowo mój problem został zażegnany poprzez
> wykonanieie kopi dysku z innego działajacego PC, ale oczywiście nie bez
> trudności.
> Otóż pierwsze próby przekopiowania zdrowego i czynnego dysku z OS2 podął się
> za pomocą Ghosta znajomy informatyk, który chyba nie miał odpowiedniego
> przygotowania (tzn. informatyk) albo po prostu chęci bo w trakcie kopiowania
> danych pojawiały mu sie jakieś komunikaty o błędzie i informatyk odpuścił
> [...]

DFSee jest the best, ale wymaga odrobiny wiedzy od użytkownika.
Natomiast najprostszą metodą robienia kopii systemu OS/2 jest
uruchomienie komputerka z dyskietek lub płyty instalacyjnej, a następnie
po przejściu do linii poleceń wykonanie :

xcopy c:\*.* K:\ /h/o/t/s/e/r/v

gdzie K:, to dysk na którym wykonujesz kopię. Otzrymujesz pełną kopię
systemu. Według mnie metoda najszybsza i najskuteczniejsza.

Leszek KUBRAK