Re: Re: Bed sektory na HDD

Autor: gomez <gomez_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 15:02:13 MET

...ciach...
Dzieki wszystkim za pomoc. Chwilowo mój problem został zażegnany poprzez
wykonanieie kopi dysku z innego działajacego PC, ale oczywiście nie bez
trudności.
Otóż pierwsze próby przekopiowania zdrowego i czynnego dysku z OS2 podął się
za pomocą Ghosta znajomy informatyk, który chyba nie miał odpowiedniego
przygotowania (tzn. informatyk) albo po prostu chęci bo w trakcie kopiowania
danych pojawiały mu sie jakieś komunikaty o błędzie i informatyk odpuścił
sobie dalsze próby z klonowaniem. Sukces odniosłem dopiero wykonujac kopie
dobrego dysku za pomocą 2 dyskietek ratunkowych z Partition Magic. Nie wiem
jak będzie wygladało wykonywanie klona uszkodzonego dysku za pomocą
Partition Magic bo ostatnio cierpie na chroniczny brak czasu. Przy okazji
chciałbym zasięgnąć opinii kolegów czym dokonuja "wiernych" kopi dysków HDD
z OS2, osobiście jestem zadowolany działania Partition Magic zarówno co do
rozmiarów (2 x 1,44") jaki i szybkości i skuteczności działania programu,
ale od nadmiaru wiedzy głowa nie boli.
Po przeczytaniu róznych opinii na temat DFSee, podchodzę do tego programu z
pewną rezerwą.

Pzdr.