Re: Re: Bed sektory na HDD

Autor: gomez <gomez_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 19:20:50 MET

..ciach...
> DFSee jest the best, ale wymaga odrobiny wiedzy od użytkownika.
Na razie jego uzytkowanie odłoże na później
> Natomiast najprostszą metodą robienia kopii systemu OS/2 jest
> uruchomienie komputerka z dyskietek lub płyty instalacyjnej, a następnie
> po przejściu do linii poleceń wykonanie :
>
> xcopy c:\*.* K:\ /h/o/t/s/e/r/v
>
> gdzie K:, to dysk na którym wykonujesz kopię. Otzrymujesz pełną kopię
> systemu. Według mnie metoda najszybsza i najskuteczniejsza.

Oki, ale ww polecenie "xcopy c:\*.* K:\ /h/o/t/s/e/r/v" dotyczy wykonanie
"zwykłej" kopi zawartości jednego dysku na drugi dysk, czy raczej umozliwia
sklonowanie całego systemu i utworzenie kopi pozwalajacej samodzielne
uruchomienie systemu z nowego dysku?
A jak w takim razie wyglada próba wykonania kopi dysku zawierajacego błędy,
czy takie kopiowanie pominie tylko bed sectory czy może wogóle program się
"wysypie" w trakcie kopiowania?

Pzdr.