Re: Cd ustale ń ..

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 14:17:18 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Ja osobiście jestem za Andor Hotel Europa.
> Weźmiemy jedynkę i dwójkę, to nocka ze śniadaniem wyjdzie Was 38 Euro/noc.

Przeglądnąłem te oferty i mi wydaje się najlepszą ta: >
http://www.boofe.de/index1024.html

Warunki wydają mi się niegorsze, a cena jest połowę mniejszą, jest
internet i chyba by lepiej tak wyszło, poza tym napisane jest, że możliwe
są pewne kombinacje typu dostawianie łóżek i podobne, więc moglibyśmy
nawet pewnie dostać odpowiedni pokój na trzy osoby właśnie i być razem.
\
Do tego podoba mi się przejrzystość i prostota ich strony, na hotelu
europa nie ma za wiele informacji, trudno cokolwiek zobaczyć właściwie. A
tu możemy sobie już nawet zarezerwować odpowiednio pokój i ustalić
wszystko.

Hmmm, co o tym sądzicie? Moim zdaniem i cenowo i jakościowo tu jest
najlepiej.

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net