Re: Cd ustale ń ..

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 14:48:14 MET DST

Ninik wrote:
> Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> Przeglądnąłem te oferty i mi wydaje się najlepszą ta: >
> http://www.boofe.de/index1024.html
>
> Warunki wydają mi się niegorsze, a cena jest połowę mniejszą, jest
> internet i chyba by lepiej tak wyszło, poza tym napisane jest, że możliwe
> są pewne kombinacje typu dostawianie łóżek i podobne, więc moglibyśmy
> nawet pewnie dostać odpowiedni pokój na trzy osoby właśnie i być razem.
> \
> Do tego podoba mi się przejrzystość i prostota ich strony, na hotelu
> [...]

Warunki o klasę niżej. W Andora możemy wziąć pokój dwuosobowy z dostawką
za cenę 100 Euro. W tym mamy śniadanie. Proponowałem układ bardziej
komfortowy, czyli 2 i 1. Weźmiecie 2 na spółkę, a ja 1.

Zakładam, że ceny w Boofe są za osobę, a nie za pokój. W takim układzie
miejsce w pokoju dwuosobowym ze śniadaniem wyjdzie 27 Euro. Poza tym,
sorry guys, dla mnie budynek 3-piętrowy bez windy stanowi maleńki problem.

A na stronie Andory jest wszystko, nawet próbowałem robić rezerwację :-)

Leszek KUBRAK