Re: Cd ustale ń ..

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 08:01:05 MET DST

Ninik wrote:
> Hello
>
> Otrzymałem odpowiedź od organizatorów i przekazuję co następuje:
>
> 1. najtańszy polecany hotel to "City Herberge", Jadro tam się zatrzymywał
> z ekipą podczas dni deweloperów w Dreźnie tego roku i sobie chwalił, innym
> hotelem jest ibis, te znam bo niejednokrotnie tam się zatrzymywałem i
> chyba wolałbym ten "cheapest" niż zonki typu małżeńśkie łóżka hyhy :) Pora
> coś zadecydować, Jardo mówił, że zatrzymuje się właśnie w City Herberge,
> możemy się z nimi podpiąć.

Do mnie zdecydowanie bardziej przemawia Ibis. A w ogóle z tych
pokazanych na stronie to wybrałbym Andor Hotel Europa :-)

> 2. Lewhoo - zostałeś wszem i wobec uznany za studenta, wraz z
> konsekwencjami tego :) Jeśli nie żal Ci CD, goodies (?) i chcesz tylko
> entrance i lunch to możemy się na to pisać we dwójkę, żebyś sam nie był
> studencko, jeśli wolisz pełną wejściówkę to również taką zakupuję - to
> zależy od Ciebie więc. BTW: nie wiecie czy integracyjne spotkanko jest
> wliczone tu w cenę czy dodatkowo?

Spotkanie integracyjne jest płatne oddzielnie 10 EUR.

> 3. Będzie wi-fi, ethernet też, wczoraj przypłynęła mi pcimcia ku temu, mam
> nadzieję ją skonfigurować odpowiednio, specialnie acz dobrana pod system
> (prism3) :)
>
> 4. Ma ktoś z was pożyczyć głośniczki? Będą mi potrzebne na całe 2-3
> minuty, a mam jedynie albo takie małe 10 watówki, albo potężne setki do
> których trzeba wzmacniaczy itd.. Robert obiecał mi przytargać swoje, ale
> wolałbym go nie obciążać, ma któryś z was coś średniego tak? Nie wiem jak
> duża to będzie sala, ale chciałbym puścić dwie mp3 z czytaka :)

Jak wpadniesz do mnie, to zobaczysz moje. Możemy je ewentualnie zbrać.

> 5. Był epizod na etmat "OS/2 in real life", niestety Roberta tak zawaliło
> z tą organizacją, że już nie uda mu się tego zoorganizować = Leszku masz
> spokój ;)
>
> Coś jeszcze powinniśmy ustalić? Pora może z hotelem coś zrobić.. Bilety
> kupić itd, co powiesz Leszku żebym usiłował do Ciebie wpaść w niedzielę
> albo poniedziałek? mam nadzieję tym razem na pewno :)

Generalnie nie ma problemu. Zadzwoń tylko wcześniej.

Leszek KUBRAK