Re: Cd ustale ń ..

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 09:58:33 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Do mnie zdecydowanie bardziej przemawia Ibis. A w ogóle z tych
> pokazanych na stronie to wybrałbym Andor Hotel Europa :-)

Z moich doświadczeń Ibisy zawsze były kolorowe, często z klatką w postaci
balkonu klatka, miały zawsze pokoiki 2+1, telewizorki i prysznic :) To nie
jest ważne jednak, coś trzeba wybrać, jeśli któryś najbardziej do Ciebie
przemawia to po prostu wybieramy i ok :)

> Spotkanie integracyjne jest płatne oddzielnie 10 EUR.

Okej :) Na nie chciałbym iść, więc skoro tak jest to Lewhoo decyduj o
wejściówkach :)

> Jak wpadniesz do mnie, to zobaczysz moje. Możemy je ewentualnie zbrać.

Ok :) Zawsze mogę zabrać kolegom ich :)

> Generalnie nie ma problemu. Zadzwoń tylko wcześniej.

Pewnie :)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net