Re: Re: NAT

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 09:15:04 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Twoje nadzieje są płonne :-)

Znaczy dalej są? buuu, po co to komu skoro i tak 99% drukarek dziś to
usb..

> A z czasem pracy masz całkowitą rację, po prostu mamy inne potrzeby.
> W pociągu czy samolocie nie pracuję, a u klienta zawsze prąd jest w
> związku z czym stawiam na wydajność.

No właśnie, moje jazdy pociągowe dochodzą do 3h i są bardzo częste, a poza
tym nie mam zamiaru rezygnować z desktopa, wobec czego nie trzeba mi
wielkiej mocy na laptopie, a przenośności i mobilności :)

> Jak widać obaj podchodzimy do tematu z głową, czyli najpierw określamy
> dość precyzyjnie swoje potrzeby, a dopiero potem szukamy rozwiązania.

Sam się zastanawiam nad toshibami portege lub vaio (są maciupkie, może
baterie nie maja długo trzymające - ale podoba mi się ich ogromna
mobilność), albo właśnie seria t ibm'a - bo jest na prawdę świetnie
wykonana. Póki co sobie testuje te i inne, zakupy za jakieś dwa miesiące
:) Jak widzisz waham się jeszcze nad maksymalną mobilnością :)
Brat w tym czasie kupił HP pavilon, oznaczenia nie pamiętam ale ma z nim
sporo dość problemów niestety pod os/2 :/ Kilka z nich jest do
dopracowania, jednak mnie by wkurzało chociaż brak wskaźnika baterii :/

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net