Re: Re: NAT

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 07:56:02 MET DST

Ninik wrote:
> Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> Z tego co kojarzę to głóną ich zaletą jest długi czas pracy na bateriach -
> 4h to sporo moim zdaniem i wolę tak od max 2h przy prawdziwym PIV ;)
> Co do portu - mi rzeczywiście na nic, no i jeszcze mam nadzieję, że
> takiego lpt też nie mają ;)

Twoje nadzieje są płonne :-)
A z czasem pracy masz całkowitą rację, po prostu mamy inne potrzeby.
W pociągu czy samolocie nie pracuję, a u klienta zawsze prąd jest w
związku z czym stawiam na wydajność.

Jak widać obaj podchodzimy do tematu z głową, czyli najpierw określamy
dość precyzyjnie swoje potrzeby, a dopiero potem szukamy rozwiązania.

Leszek KUBRAK