Re: NAT

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 07:51:38 MET DST

Ninik wrote:
> Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> Właśnie myślałem o tej drodze by to tak nastawić jako mac'a. Sterownik
> jest chyba nie tylko do thinkpadów, nie miałem czasu jeszcze na to ale w
> kompie da się podobno zrobić to ładnie z standardową irdą :)
> Co do lapcioka to jeszcze nie wiem. Podobają mi się toshiby portege, kilka
> modeli sony vaio, no i zupełnie w innych szczegółach ibm t40 i t41 :)
> Rozumię że te ostatnie są łądnie oprogramowane i odriverowane? :))

Z mojego dziesięcioletniego doświadczenia z notebookami wniosek jest
jeden : nie można oszczędzać. Mam już piątego notebooka, więc mogę coś
na temat powiedzieć. Dlatego też w tej chwili postawiłem tylko na
ThinkPady serii T. Nie są trendy :-), nie mają super hiper najnowszych
wynalazków, za to są niezawodne w 200%, można nimi rzucać (tytanowa
obudowa a nie jakiś gówniany plastik). A od Toshiby trzymaj się z daleka.

Leszek KUBRAK
Gadu-Gadu : 2868932