Re: NAT

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 16:43:41 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Z mojego dziesięcioletniego doświadczenia z notebookami wniosek jest
> jeden : nie można oszczędzać. Mam już piątego notebooka, więc mogę coś
> na temat powiedzieć. Dlatego też w tej chwili postawiłem tylko na
> ThinkPady serii T. Nie są trendy :-), nie mają super hiper najnowszych
> wynalazków, za to są niezawodne w 200%, można nimi rzucać (tytanowa
> obudowa a nie jakiś gówniany plastik). A od Toshiby trzymaj się z daleka.

Uważasz? Też podoba mi się solidność serii t. Mylaślałem o t40 albo t41 -
jakoś tak. Wcale nie chodzi mi o oszczędzanie tylko o małe rozmiary, te
laptopy są fajne bo akurat cieniutkie, ale jednak dalej spore. Jakiego Ty
masz laptopa dokładnie? Jak sprawa ich sterowników?

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net