Re: NAT

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 22:07:02 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Wcale niekoniecznie. Do Thinkpadów jest sterownik do IRDa zapewniający
> funkcjonalność Etherneta.

Właśnie myślałem o tej drodze by to tak nastawić jako mac'a. Sterownik
jest chyba nie tylko do thinkpadów, nie miałem czasu jeszcze na to ale w
kompie da się podobno zrobić to ładnie z standardową irdą :)
Co do lapcioka to jeszcze nie wiem. Podobają mi się toshiby portege, kilka
modeli sony vaio, no i zupełnie w innych szczegółach ibm t40 i t41 :)
Rozumię że te ostatnie są łądnie oprogramowane i odriverowane? :))

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net