Re: NAT

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 22:09:28 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Musisz użyc czegoś doadtkowego. Ja osobiście używam Injoy Firewalla.

Injoy firewall i funkcjonalność NAT'a? :) Nie ma czegoś tylko NATującego?
;)

> Można, tylko :
> 1. jaki to laptop - czytaj czy jest wsparcie dla IRDa dla niego.

A irda nie jest grzecznie standardowo przez port? Myślałem że nei ma
problemów z nią? :)

> 2. po co ?

Chcę żeby miał lapciok internet, wiele mu go nie potrzeba będzie, jeden
kabelek mniej do przypięcia :)

> 3. jak chcesz zobaczyć jak to działa pod OS-ami/eCS-ami, to zapraszam do
> siebie :-)

Chętnie ale po sesji :) Jak będę szykował się do lapcioka będę robił spore
rozeznanie :)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net