Re: Realtek RTL 8139

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 16:54:12 MET DST

"Miklewicz Marek" <usenet@krfan.net> nakombinował(a) coś takiego:
> a widac jakas roznice po zmianie sterownika, wydajnosc, stabilnosc, szybkosc
> dzialania.

Z tym pierwotnym miałem jakieś problemy, karta sieciowa nie chciała
działać w jednym z slotów - prawdopodobnie włąśnie w związku z dzielonym
przerwaniem z muzyką albo kontrolerem usb, kiedyś zmieniłem na szybko na
nowy driver właśnie z hobbes'a i różnicy nie widać jeśli działa, ale jak
się okazuje działa też i w innych slotach teraz choć w międzyczasie płytę
wymieniłem też.. wobec tego nie wiem, ale nowsza wersja to podmiana dwóch
plików, tamta za to pozwoli mieć internet żeby sobie je ściągnąć :))

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net