NAT

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 17:15:49 MET DST

Witajcie,

Byćmoże niedługo będę miał laptopa wobec czego przydałoby mi się rozmnożyć
połączenie internetowe... Ten komputer ma internet normalnie poprzez sieć,
jak się wobec tego ma sprawa NAT pod os/2?

Drugie pytanie, czy można jakoś zorganizować to poprzez irdę? lapcioki
mają porty, ten komp ma również, może tym sposobem jakoś? lepsze to od
kabelka zawsze, chociaż gniazdko zapasowe mam.

Jakie macie pomysły?

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net