Wyjazd do Czech - pora co ś ustalić ..

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 16:46:23 MET DST

Witajcie!

No właśnie, jak w temacie, powoli zbliża się termin naszego wyjazdu,
zapewne pojedziemy jednym autkiem - Leszka czyli około pięciu osób, póki
co trzy czyli ja, Leszek i Adam zapisaliśmy się na pewno. Dwie osoby więc
jeszcze zmieszczą się bez problemu wobec tego czy są jeszcze jacyś chętni?

Koszty to 7 auro za nocleg (dwie nocki) + koszty jedzonka (w zależności od
apetytu) + zrzutka na paliwo do podziału na wszystkich. Wszystko to nie
wychodzi wobec tego drogo, a warto na prawdę.

Dotychczasowo przewidziano takie wykłady:

- Office suite OpenOffice.org
(OO.o in the world OS/2 and elsewhere) - Filip Molčan
- DocBook - Jiří Kosek
- xCenter Widget programming - Michal Moučka
- OS/2 and automation - Michal Moučka
- Java for OS/2 users - Zdeněk Wágner
- Ant - Zdeněk Wágner

Do tego spotkania w kuluarach, wyjścia integracyjne. Dużo rozmów oesowych
i wymiana doświadczeń. Jeśli oczywiście ktoś zechciałby zaprezentować
swoje dokonania w świecie os/2 to jak najbardziej będzie to możliwe :)
Zobaczymy - jeśli mnie praca nie przyciśnie to może sam przygotuję wykład
i prezentację :)

Teraz ważne:
+ Czy ktoś jeszcze chce się z nami wybrać? Lewoo - znasz już swój czas?
  Moim zdaniem świetny pomysł na wakacje :)
+ Czy jeszcze coś jest niejasne? coś należy przygotować? o coś zapytać?
+ Skoro są miejsca wolne może ktoś wybiera się z osobą towarzyszącą? Jak
mówiłem Leszkowi - tamtego roku było kilka takich osób... nawet cierpliwie
siedziały i bardzo nie dawały poznać, że nie mają o niczym pojęcia ;)

Powoli zbliża się ten termin, warto ustalić pewne sprawy :)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net