Re: PSM

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 13:36:42 MET

"Ninik" <ninik@dominik.kei.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Orientujecie się może jak to jest z mozillowatym PSM? Zainstalowałem
> najnowszą beatę mozilki czyli wersję 1.8b1, niestety wygląda na to że nie
> mam w niej PSM'a. Nie chcę uwsteczniać się do wersji 1.7.5, wiem że pod
> linuxem jest możliwość doinstalowania sobie PSM'a, tak samo pod windą,
> podczas instalacji nie miałem jednak takiej opcji, czy ktoś wie może jak
> to jest pod os/2?

Po ciekawej podpowiedzi na grupie o mozilce ostatecznie ukatrupiłem swoją
mozię i jednak musiałem przeinstalować, wyszło na jaw że custom
installation nie zawiera PSM'a cokolwiek by nie włączyć, wystarczyło więc
dać full install. Wszystkie dane siedzą w katalogu profilu, więc mogę
zmieniać mozilki sobie do woli, ostrzegam jednak przed oszczędnościć,
lepiej mieć jakiegoś irca czy inne niepotrzebne kalendarzyki, a psm'a
również niż brak tego co potrzeba najbardziej :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564