Re: Mozilla z wsp ó lnym profilem dla Win i OS/2

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 13:34:07 MET

Bartosz Tomasik <ihsiak@REMoVECAPS2.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Jak w temacie - ćwiczył to ktoś może? Na coś mam zwrócić uwagę? Aha,
> ważne info: chciałbym zarówno pod win jak i OS/2 mieć zainstalowanego
> enigmail'a..

Właśnie przećwiczam mozilkę w osobnym katalogu. :)
Jeśli chodzi o ustawienia to mozilla_home i tu pakuj wszelkie dane, bedzie
tez tam firefox i podobne. U mnie póki co działa, ale musisz mieć rzecz
jasna dokładnie te same wersje.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564