PSM

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 22:05:15 MET

Witajcie

Orientujecie się może jak to jest z mozillowatym PSM? Zainstalowałem
najnowszą beatę mozilki czyli wersję 1.8b1, niestety wygląda na to że nie
mam w niej PSM'a. Nie chcę uwsteczniać się do wersji 1.7.5, wiem że pod
linuxem jest możliwość doinstalowania sobie PSM'a, tak samo pod windą,
podczas instalacji nie miałem jednak takiej opcji, czy ktoś wie może jak
to jest pod os/2?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564