Re: Bank on Line i OS/2

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 04:40:25 MET

Jerzy Michniewski wrote:

>A tak w ogóle to podziwiam wytrwałość. Ja z BSK uciekłem kilka lat temu.
>Straszny zdzierca.
>
>Jerzy Michniewski

Jak wkurzyli mnie w PKO S.A. , upartym pisaniem mojego nazwiska bez
polskich liter, to przeszedłem się po bankach - właśnie w BSK trafiła
się dziewczyna kompetentna, odpowiedziała bez zająknięcia na najbardziej
podkręcona pytania i tak jakoś polubiliśmy się. Fajnie jest dzwonić do
banku i nie musieć przedstawiać się zawsze wie z kim mówi - jak to robi
nie wiem, ale już dość poważnie awansowała (całkiem słusznie) - teraz
jej młodsze kolerzanki pytają się tylko czasem czy to Pan Mariusz -
staąd trochę szkoda że zarządowi banku odbiło.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >