Re: Bank on Line i OS/2

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 04:32:59 MET

Jerzy Michniewski wrote:

>Czy lynx pójdzie, to nie wiem, ale przed chwilą spróbowałem linksem (w trybie
>tekstowym też) zalogować się na moje konto w Inteligo i biega, natomiast
>mBank pyskuje, że links nie łyka cookies. Jeśli to się da włączyć (nie wiem
>gdzie), to pewnie też pójdzie. Poza tym nie wiadomo co będzie z
>bezpieczeństwem przy korzystaniu z tej przeglądarki.

Od kiedy poznałem Linksa - twierdzę, że to bnardzo dobrze przemyślana
przeglądarka.
Linx ma coś javowego w sobie, lecz czy to coś pozwoli na transmisję
szyfrowaną? - a taka właśnie co do zasady powinna być wymiana danych z
bankiem - to już nie wiem. Sądzę jednak , że skoro system trawi to co mu
podaje przeglądarka, to znaczy że zachowane są warunki bezpieczeństwa.

W BSK jest inaczej - przechodzę całe demo, strona z logowaniem otwiera
się bez problemu,
lecz osobne okno dla "nowych użytkowników" za nic nie chce zrozumieć, że
może być inny system niż winda.
Błąd jest więc wyraźnie na tej stronie -reszta jest raczej OK - chyba,
że demo rządzi się całkiem innymi prawami i ma inne wymagania niż system
zasadniczy, ale to już byłby idiotyzm - choć ... patrząc na to demo...?
A może chce nowszej Mozilli??? - lecz nie gada o tym...:(
Zresztą co tu gadać - zobaczcie Panowie jaka partanina:
http://www.ingbankonline.pl/intro/index.html.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >