Re: Bank on Line i OS/2

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 04:18:45 MET

Adam Płaszczyca wrote:

>Ale to PKO BP tak naprawdę. Zresztą to chyba raczej temat na
>pl.biznes.banki ;)

Do pewnego stopnia - jeżeli jednak ktoś jest zmuszany do korzystania z
oprogramowania określonego autorstwa, to może to być tematem dla
kolejnej komisji śledczej - albowiem dlaczego tak daleko każe nam się w
to wdeptywać.
Co na to Rzecznik Praw Obywatelskich - gdyż jak by nie było ograniczana
jest nasza wolność (wyboru).
I czy jednak ograniczenia związane z dostępem do banków użytkowników
konkretnego systemu operacyjnego, czyli OS/2 nie stanowią przypadkiem
naruszenia ustawy o nieuczciwej konkurencji, czy nie śą wyraźnym
działaniem bez żadnego uzasadnienia merytorycznego na korzyść wiadomego,
a cieszącego się naszą szczególną sympatią biznesmena?
Tyle co do ideologii, pozostaje jednak pytanie jak rozwiązać problem i
pozostać wiernym zasodom tego grenium?
Opcja jedna i wyraźna to M-bank - czy jest jeszcze coś - chyba należy
obadać.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >