Re: Dziwna sprawa z bootmanagerem i win2k

Autor: Ihsiak <ihs_at_somewhere.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 07:49:04 MET

Dnia 2004-12-28 21:28, Użytkownik Lech Wiktor Piotrowski napisał:

> No i z flashem zapewne nie wygraja. Chociaz nie znam sytuacji - nie potrafie porownac
> cen...

1) Macromedia Flash MX 2004 - 200 Euro (bez wzgledu na to czy dostaniesz
za swoja strone kase, czy robisz ja dla przyjemnosci)
2) Alladyn jest tylko (albo az) biblioteka w Javascript (soa#1 u mnie
dziala calkiem znosnie, a juz na pewno o nieba lepiej niz flash)
3) co do licencji - uwazam ze maja pelne prawo rozprowadzac to na
dowonlnych warunkach, skoro oni to napisali, a zwlaszcza, ze pomysl
mieli niezly, "50zl" dla kogos kto robi strony i kosi za to kase, to
_naprawde_ nic. Dla pozostalych osob jest i tak za darmo :)

pOSdrawiam
  Ihs