Re: Dziwna sprawa z bootmanagerem i win2k

Autor: Ihsiak <ihs_at_somewhere.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 07:20:02 MET

Dnia 2004-12-28 23:32, Użytkownik Lech Wiktor Piotrowski napisał:

> wlasny

> No nic to. Poniewaz nie ja place i tak decyzja nie jest moja. Ale mysle, ze w koncu
> zacznei sie pojawiac wiecej ofert ze stalym IP. W koncu to stale IP nie jest az takie
> niedostpene...

- przedwszystkim "DSL" w pojęciu TPSA to jest nazwa _handlowa_ usługi,
więc jak mi ktoś jeszcze raz powie, że SDI to to samo co DSL, to niech
dożywotnio używa SDI :>

- po drugie, owszem neo jest tańsze tylko, że
  a) nie masz stałego IP
  b) co jakiś czas są jaja (sprawdzone organoleptycznie)
  c) od jakiegoś czasu TPSA wprowadza limity miesięczne

- dsl'a mam od 2 lat? przez ten okres
  a) cena nie skoczyła
  b) podwoili przepustowość łącza (wszystkim korzystającym z dsl'a, z
początkowych 512 zrobiło się 1024)
  c) od tych dwóch lat były _2_ awarie: raz zmieniali mi firmware
zdalnie na modemie i zapomnieli o tym wcześniej powiedzieć (a pani na
infolini, co poniekąd zrozumiałe, też o tym zielonego pojęcia nie
miała), raz padły dnsy

wniosek: stabline łącze, ze stałym ip i dobrą przepustowościa (nigdy nie
sądziłem, że będę mógł coś dobrego o tpsie powiedzieć, eh)

możesz jeszcze uderzyć do Netii, bo też mają dsl'e w ofercie (uwaga to
też są nazwy handlowe!), dawniej o połowe taniej niż tpsa - teraz nie wiem.

pOSdrawiam
Ihs