Re: Dziwna sprawa z bootmanagerem i win2k

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 04:07:30 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Z tego cozrozumialem, to chocdzi o jakies roznice jezykowe, a nie o sam Warp3... Zle
>zrozumialem?

Odin jest pisany dla Warpa 4 . Tacy jak ja udowodnili jednak, że może
chodzić pod Warpem 3 ale wymaga zastosowania bardzo konkretnych plików z
konkretnych fixpaków - między innymi właśnie w Warpa 4.
Jeżeli je założę, tracę wersję polską, gdyż już sama podmiana
pmmerge.dll na jedyną działającą z Odinem wersję zablokuje system -
konieczne jest pełne zafiksowanie, czego dotychczas unikałem.

Stąd też piszę, że ktoś nie przewidział, iż jego dzieło może być lepsze
niż się wydaje i działać we wszystkich wersjach systemu. Zlekceważył tą
możliwośść, a to mnie wkurza. Świadczy bowiem o pewnych klapkach na
oczach - "dogonić windę" - a ja się pytam po kiego - to bieg w boczną
uliczkę, z której nie ma wyjścia.
Moim zdaniem należy spokojnie robić swoje i z drobnym opóźnieniem
wprowadzać to co sprawdzone i nie szkodzi systemowi.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >