Re: Dziwna sprawa z bootmanagerem i win2k

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 22:10:18 MET

On Tue, 28 Dec 2004 22:07:30 -0500, Mariusz wrote:

>Stąd też piszę, że ktoś nie przewidział, iż jego dzieło może być lepsze
>niż się wydaje i działać we wszystkich wersjach systemu. Zlekceważył tą
>możliwośść, a to mnie wkurza. Świadczy bowiem o pewnych klapkach na
>oczach - "dogonić windę" - a ja się pytam po kiego - to bieg w boczną
>uliczkę, z której nie ma wyjścia.
>Moim zdaniem należy spokojnie robić swoje i z drobnym opóźnieniem
>wprowadzać to co sprawdzone i nie szkodzi systemowi.

A ja sie z tym nie zgodze. Bede samolubny - jezeli kompatybilnosc z Warpem 3 ma
byc osiagniecia kosztem tepa rozwoju, dzieki ktoremu ja bedemogl urtuchamiac
jakiestam programy, to wole jednak brak kompatybilnosci z Warpem 3... Zreszta tak to
juz jest - wykorzystuje sie mozliwosci systemu, po to te mozliwosci zostaly dodane...