Re: Dziwna sprawa z bootmanagerem i win2k

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 14:51:17 MET

On Tue, 28 Dec 2004 14:40:21 +0100, Ihsiak wrote:

>i co odpowiedzą, że warp 3 nie jest supported?

Z tego cozrozumialem, to chocdzi o jakies roznice jezykowe, a nie o sam Warp3... Zle
zrozumialem?

>no i pytanie co dla kogo jest "przyjemne" ;>

Mamy demokracje i wolny internet ;) Kazdy robi strone jaka chce. Mozemy sie czepiac
jedynie stron za publiczne pieniadze :) Ja nie ukrywam, ze lubie czasami popatrzec na
"wybajerowana" strone i nawet poczekac, az sie zaladuje.