Re: Dziwna sprawa z bootmanagerem i win2k

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 03:26:04 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Tez zajzalem. 100% zajetosci procesora na dziendobry. Niezbyt to zachecajace :(

Też jakoś wolno mi chodziło - zassałem komplet i obadam później
(zajętość procka, memory, czasy dostępu itd)
Jak by nie było pewne koncepcje można popodglądać. Ciekawa jest cena za
jednokrotne użycie - "profesjonalne" - 50zł .
Jeżeli aż tak jak zauważyłem zwalnia odczyt strony, to powinni raczej
traktować pomysł jako open source.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >