Re: SDI, DSL, ADSL, itp.

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 03:15:04 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Eee, powtorka z rozrywki. W koncu SDI to DSL. Mowisz o neostradzie? To chyba
>ADSL. Tak czy siak, jaka przepustowosc, gdzie ta promocja i czy daja stale IP?

Uwaga na promocje te_psy - potrafią dać neostradę za 59 zł przez okres
promocyjny, by póżniej wstawić cenę normal - " nieco" inną od 59 zł!!!
... - i w dodatku twierdzą, że wszystko jest OK , gdyż okres promocyjny
nie może trwać wiecznie. Mam nadzieję, że ich dominacja również.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >