Re: Dziwna sprawa z bootmanagerem i win2k

Autor: Ihsiak <ihs_at_somewhere.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 14:59:09 MET

Dnia 2004-12-28 14:49, Użytkownik Lech Wiktor Piotrowski napisał:

> No wlasnie o tym mowie. Ty mowisz o pohodnych pakietu mozilli (NuVu to
> rozszerzenie composera, czyz nie?).

tak samo jak Firefox jest "rozszerzeniem" Navigatora

> Z niepochodnych mamy np. wypas kalendarz czy
> kalkulator... No pewnie znajdzie sie jeszcze cos, ale musi byc marne, skoro o tym nie
> trabia...

i pewnie dlatego o OS/2 tak cicho...

> Za malo sie na tym znam, zeby odpowiedziec - ale jak zrobisz dllki, to chyba juz nie
> laduje sie wszystko do pamieci?

a gdzie? ;) tyle tylko ze jak masz dwa programy z nich korzystajace - to
wystarczy te (dllki) mieć raz, ale nie ma róży bez kolców:
  - na dllki jest osobna przestrzeń, którą zapychasz
  - jest problem z nazwami dll'ek dłuższymi niż 8 znaków
  - jak zrobisz dllke wx'ową pod watcomem, to już z niej nie skorzystasz
pod gcc (czytaj dla każdego kompilatora osobny zestaw dllek)

> Zreszta... Moj programik w wxWidnows zajmuje w pamieci 3 MB. Mniej niz natywny
> PMMail.

a funkcjonalności rozumiem podobne? :>

> Ciagle ta sama spiewka. W koncu wyraznie napisalem, ze nie ma alternatywy. To, ze
> nikt nie stworzyl alternatywy nie jest jednak powodem, zeby nie protestowac przeciwko
> fatalnemu stanowi rzeczy. Dzieki temu wlasnie powstaja alternatywy. Ale jak lubisz 200
> MB zajmowanych przez przegladarke, to ciesz sie z mozilli ;)

ciesze się, że mogę oglądnąć strony a nie krzaki -> pozatym mozilla to
cały pakiet, firefox nieco mniej zajmuje.
A takie protesty przeciwko brakowi alternatyw to coś a'la "Wszystko źle,
chcemy czegość innego" - kto miałby te alternatywy tworzyć? Kiedy? Za co?

> Moze tak. Obejze. Pytanie, jak latwo to zrobic bez flasha, jakie sa porownania
> wydajnosci, zajmowanego miejsca itp.

no właśnie, jak łatwo pod OS/2 zrobisz flasha?
a ile miejsca zajmuje javascript hm..