Re: Dziwna sprawa z bootmanagerem i win2k

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 14:49:02 MET

On Tue, 28 Dec 2004 14:37:16 +0100, Ihsiak wrote:

>hm tylko nie liczysz setki albo więcej dodatków do Mozilli (spróbuj
>uruchomić podpisy cyfrowe w Pmmailu a potem zainstalować Enigmail do
>Thunderbirda i zobaczysz o czym mówie) ani np NuVu. Ludzie jednak w XULu
> coś piszą..

No wlasnie o tym mowie. Ty mowisz o pohodnych pakietu mozilli (NuVu to
rozszerzenie composera, czyz nie?). Z niepochodnych mamy np. wypas kalendarz czy
kalkulator... No pewnie znajdzie sie jeszcze cos, ale musi byc marne, skoro o tym nie
trabia... Ja powiem tak: z niczego w XULu poza mozilla i newsreaderem dolaczonym
do mozilli nie korzystam. Korzystalbym chetnie, gdyby... bylo cos ciekawego. Moze ten
jabber w XULu? Na razie go jeszcze nie ma.

> zresztą taki jest kłopot z każdym runtimem, jak napiszesz
>swoje LeGadu w wxWindows to też będzie ładowało całe wxy do pamięci (a
>już na pewno na dysku będą miejsce zajmować) - też ktoś może powiedzieć,
>że przecież natywnie byłoby lepiej. Natywnie _zawsze_ byłoby lepiej,
>problem, że nie bardzo ma to kto robić...

Za malo sie na tym znam, zeby odpowiedziec - ale jak zrobisz dllki, to chyba juz nie
laduje sie wszystko do pamieci?

Zreszta... Moj programik w wxWidnows zajmuje w pamieci 3 MB. Mniej niz natywny
PMMail.

>hm no więc wyłącz mozille i wróć do Netscape 4.x - bo na takim etapie
>byśmy byli bez XUL'a... (no albo do links'a z tym, że ten akurat jest
>niezły :))

Ciagle ta sama spiewka. W koncu wyraznie napisalem, ze nie ma alternatywy. To, ze
nikt nie stworzyl alternatywy nie jest jednak powodem, zeby nie protestowac przeciwko
fatalnemu stanowi rzeczy. Dzieki temu wlasnie powstaja alternatywy. Ale jak lubisz 200
MB zajmowanych przez przegladarke, to ciesz sie z mozilli ;)

>rownie dobrze to samo mozna zrobic _bez_ flasha, nie wierzysz? to zobacz
>na www.alladyn.art.pl

Moze tak. Obejze. Pytanie, jak latwo to zrobic bez flasha, jakie sa porownania
wydajnosci, zajmowanego miejsca itp.