Re: historia w mozilli

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 08:26:38 MET

Mariusz wrote:

> [...]
Sprawdź spokojnie czy przypadkiem nie zadziała ctrl+esc - z duuuu...żym
opóźnieniem!!! - u mnie w trakcie testowania mozilli trafiały się takie
numery, ale możana było wywalić sesję... - zaznaczam działać należy
spokojnie, gdyż kilkakrotne wklepanie polecenia może wieszać system.
Moim zdaniem powodem są wędrówki Mozilli po obszarach przeznaczonych
dla WinOS2...?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >