Re: historia w mozilli

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 21:21:18 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Niestety od czasu do czasu zdarza mi sie zwis OeSa wmagajacy wardego resetu (nie
>bede komentowal... :( ). I wowczas chkdsk znajduje minor allocation error przy
>niektorych plikahc mozilli (o ile byla wlczaona), co skutkuje, ze po restarcie... mam
>czysta historie. Czy ktos zna na to sposob?

Dzięki temu zjawisku przeszedłem na wersję anglojęzyczną. Takie numery
pod Warpem 3
robiła głównie mozilla 096 z polską nakładką. Nie wiem również co
zmieniają różne sposoby
instalowania polskiej nakładki - reakcje Mozilli są odmienne i może ona
np odmawiać pobrania
wersji polskiej z opcji "download more", a zainstalują prawidłowa za
pomocą otwórz plik na danej stronie www???
Wersja 097 jest znacznia stabilniejsza, lecz wywala się przy automatycznym
wyborze formatu poczty wysyłenej, a także w wersji polskiej, przy próbach
wstawiwienia obrazu do pliku posta. Z polską nakładką nie działa IRC Hat
- nie startuje.
 Świadczy to o niedoskonałościach polskojęzycznej nakładki.
Mozille powyżej wersji 1.01 jak już pisałem pod Warpem 3.0 mają problemy
z ustaleniem
za pomocą myszy okien wyboru i wpisu tekstu (konieczny tab) , a wersje
powyżej 1.4 wymagają
wypełniania tych okien z użyciem schowka i kopiowania tekstów wpisanych
w dowolnym edytorze:((

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >