Re: irda

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 17:05:24 MET

"Leszek KUBRAK" <info@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
(...)
> Jak widzicie komunikacja z drugim komputerem nie wymaga żadnych czarów
> podobnie jak przy zastosowaniu twardego kabelka. Trzeba tylko podjąć
> decyzję czy port szeregowy i np. Norton Commander, czy też zwykły interfejs
> sieciowy i wszystko co dusza zapragnie.

Mam czujnik, jakiś programik do irdy, nawet jakiś dzwoneczek pokazuje się,
tylko chcę uzyskać sytuację, że pikam do czujnika i odbiera pliki, z
telefonu czy z palmtopa, tak samo w drugą stronę - przenoszę ikonkę na
jakiś koszyczek i pikane jest to do palmtopa np. Na razie ciężko coś
powiedzieć, czy działa czy nie - nic nie reaguje niestety :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564