Re: irda

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 23:33:06 MET

Ninik wrote:

> Moja komórka ma swój soft pod os/2 - można edytować wszystko co się chce w
> książce adresowej, mam kabelek i tam działa, ponoć przez
> irdę też się da....

A który to komórek jest taki mądry, że ma sterowniki do OS/2?

> Tymczasem kabelki powpinane, czujnik czeka....
> ...tylko kurde nie chce działać dalej niestety :/
>
> Dominik Chmaj

To nie wiesz, że tak jest zawsze na początku?
IRDa to rodzaj żeński - musisz ją dopieścić:)
Podobnie jak ja Mozillę 1.7 - trzeba odkryć czego,
i w którym momencie chce...:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >