Re: irda

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 21:30:58 MET

Ninik wrote:
> Witam,
>
> Uskuteczniał ktoś może z was irdę? Mam czujnik tylko nie wiem
> jakie programy to obsługują, jak gadać z tym pod os/2,
> czy jakieś drivery są potrzebne, czy normalnie gadać jak
> przez com'a? Ktoś ma jakieś doświadczenia? ktokolwiek wie
> cokolwiek? :)
> -- Dominik Chmaj

Tylko cokolwiek: drivery są u IBM'a - ale płatne - z tym, że spotkałem
się również z niemieckimi próbami załatwienia sprawy - ich produkty na
ogół są dość dobre. Ale poszukaj dobrze właśnie u IBM'a - może
znajdziesz coś free - tak jak ja wygrzebałem sterowniki dla myszy z
kółkiem, działające wbrew opisom również pod Warpem3...

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >