Re: Re: Mozilla1.6

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 00:17:30 MET

Ihsiak wrote:

> a próbowałeś

http://hobbes.nmsu.edu/cgi-bin/h-search?key=warp_3_fix.zip ?

Nie próbowałem - ciekawe, dlaczego ten zip nie został wskazany przy
przeszukiwaniu hobbesa z opcją Odin lub Win32K ?

We wstępnej informacji do "zestawu" napisano:
 A complete, prepackaged, drop-in kit to enable Odin on Warp 3
 FP 40 or higher. It also enables Mozilla et al. on most
 3/Connect systems where it wouldn't run (SYS 3175 in XPCOM.DLL).

U mnie brakowało: wmmerge.dll oraz wmmerge.sym, a dodatkowo w zestawie
znalazła się nowsze wersje PMWINX.DLL i REGISTRY.DLL.

I jeszcze jedno - jaką rolę odgrywają pliki wmmerge.sym, i pmmerge.sym?

Jaki efekt? - dokładnie przewidywany!
- Mozilla 1.7 chodzi bez zająknięcia:))

Pozostało jeszcze parę drobiazgów przetestować i będzie cacy:)

 Jednak już teraz można powiedzieć, że wspólnie odnieśliśmy kolejny
 sukces - po 10 latach od wypuszczenia na rynek, Warp-3 może
 spokojnie dalej działać, spełniając o wiele większe ymagania.

Wielkie Dzięki!!!

Nawiasem - w jednej z korespondencji ktoś nie bardzo świadomy, postawił
znak zapytania przy TEAM OS/2 PL!
- wyjaśniam: TEAM OS/2 PL to my!

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl