Re: Maskarada na OS/2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 05:29:27 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> A na OS/2 to niby jakas super wypas?

> Poza tym co ja bedę się linuksa uczył?
Myślisz, że ja się uczyłem? - przekopiowałem z innej - identycznej
maszyny:)

> W końcu jesteśmy ostatniosianie ;)

Może nie tak ostatni - w niedzielę pokazałem system studenciakowi,
któremu wywalenie windy załatwiło trzy miesiące zbierania materiałów.
Pierwszym pytaniem było, czy są duże problemy z instalacją - założytł
partycję, przekopiował system, wymienił grafikę na starszą (G450),
zapodał odpowiedni sterownik i już chodzi.
"Brat pirat" po pierwszych próbach mówi, że nie spodziewał się aby
istniał system prostszy od windy. Twierdzi, że jak uda mu się skończyć
pracę bez przeszkód i napadów wirusów, to kupi ECS do pracy:).
Sądzę, że nawet jak nie kupi, to i tak będzie jeden człowiek więcej po
naszej stronie.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >