Re: Maskarada na OS/2

Autor: Ihsiak <ihs_at_somewhere.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 06:50:03 MET

Dnia 2004-12-08 05:50, Użytkownik mbs napisał:
> Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Z tym, że nie próbowałem go tak dalece ninimalizować i właściwie ciekawe
> ile miejsca by zajął gdyby tak wywalić wszystko z czego nie korzysta.
> Aktualnie na partycji systemowej - łącznie z kompletem MPTN/TCPiP +
> multimedia, mam zajęte 200 MB z czego 60 przypada na OS/2, a drugie tyle
> to obsługa windy.
> Czyli na obszarze zajmowanym przez XP, mógłbym spokojnie ustawić co
> najmiej 5 systemów OS/2:)

Swego czasu, jak padł mi główny dysk to zostałem tylko ze starą 20Mb
segate (mega, nie giga) - miałem tam Warpa 3, Netscape 2.02, PMMaila
2.x, VIRC'a i jeszcze miejsce gdzie mogly sie logi z irca i maile
zapisywac spokojnie :)

a co do rutingu, to był projekt jednodyskietkowego rutera opartego na
OS/2, trzeba by poszperać po sieci

pOSdrawiam