Mozilla1.6

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 23:33:48 MET

Witam,

W Mozilli 1.4 miałem problem z wpisywaniem z klawiatury adresów oraz
wypełnianiem jakichkolwiek rubryk na stronach internetowych.
Nik radził abym pobrał nowszą wersję - tak też uczyniłem - niestety
objaw jest identyczny - nie mogę wpisać praktycznie nic!
Co może być przyczyną tak wspaniałego zachowania programu?
Uruchomiany został bezpośrednio z pliku exe zawiarającego
komplet modułów!
Uruchomienie polskiej wersji jest możliwe - pod jednyn warunkien, że się
wie jak tego dokonać... - ja w stosownym momencie wywaliłem pliki us.jar
i po ponownym uruchomieniu małem już wersją polską. Nie robi to jednak
żadnej różnicy jeżeli chodzi o wspomniany powyżej brak funkcjonalności.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >