Re: nagrywanie dzwieku w emulatorach

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 19:55:40 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> w p2p w sensie sieci peer2peer takiej... domowej, czy klientow > p2p do sciagania plikow?

Jest w Bonus Pack moduł P2P, który w samej książce adresowej ma między
innymi pola wyboru "Talk" i "Video". Z całą pewnością możliwe jest
połączenie modemowe komutowane - do przesyłu danych działa, gdyż przed
laty, gdy próbowałem ugryźć modem, całkiem przez pomyłkę skorzystałem z
tego programu i poszło.
Prowizoryczne sprawdzenie, czy widzi sieć lan, daje także wynik
pozytywny - mnie samego widzi(reszta sieci jest aktualnie na windzie).
Potwierdza to fakt, że w pozycji Add Person, jest możliwośc wyboru
portów asynchroniccznych lub TCPiP...
Pytanie - czy strawi połączenie telekonferencyjne - wygląda na to, że
tak - pisze o tym Dariusz Markiewicz na str 182 "OS/2 Wademecum Warp3".
Trzeba by wreszcie szerzej wypróbować to w praktyce...

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >